Kamis, Januari 08, 2009

KILAV


[intro] C

C Am
Maafkan aku telah menyakitimu
F G
Aku tak bermaksud untuk mengkhianatimu
C Am
Maafkan aku sudah melukaimu
F G
Aku tak berniat untuk meninggalkanmu

[chorus]
Em F
Aku hanya tak mampu bicara jujur padamu
Em F
Aku hanya tak mampu berkata benar

C Am
Maafkan aku bila menduakanmu
F C
Tapi aku tak mencintai dia

C Am
Maafkan aku kalau sulut marahmu
F G
Aku tak sengaja untuk lakukan itu
C Am
Maafkan aku jika bakar hatimu
F G
Aku tak terfikir untuk nyalakan apimu

[chorus]
Em F
Aku hanya tak mampu bicara jujur padamu
Em F
Aku hanya tak mampu berbuat benar

C Am
Maafkan aku bila menduakanmu
F C
Tapi ku tak serius dengan dia
F C
Tapi ku tak serius dengan dia

[interlude] Am F 4x

[chorus]
Em F
Aku hanya tak mampu bicara jujur padamu
Em F
Aku hanya tak mampu berbuat benar
Em F
Aku hanya tak mampu bicara jujur padamu
Em F
Aku hanya tak mampu berbuat benar

C Am
Maafkan aku bila menduakanmu
F C
Tapi ku tak serius dengan dia
F C
Tapi aku tak mencintai dia
F C
Tapi ku tak serius dengan dia
F C
Tapi aku tak mencintai dia


Slank ~ Kilav









Kilav www.stafaband.info

Tidak ada komentar: